مقالات و نوشته ها

رنگ سال 2021 معرفی شد.

رنگ های سال 2021

با هدف پیام خوشبختی تحت حمایت قدرت موسسه رنگ پَنتون نه یکی، بلکه دو رنگ سال را به عنوان رنگ سال 2021 اعلام کرد.

رنگ ­های سال 2021 خاکستری (Ultimate Gray) و زرد شاد (Illuminating) هستند. این خبر به تازگی توسط موسسه Pantone Color واقع در نیوجرسی ایالات متحده اعلام شد. این دومین بار طی 22 سال اخیر است که همزمان دو رنگ سال انتخاب می شود. نخستین بار در سال 2016، رنگهای ملایم گل رز و آبی به عنوان رنگ سال انتخاب شدند. در بیانیه پَنتون در مورد انتخاب رنگ سال 2021 آمده است: “این ترکیب آرمانی است و سبب میشود حس کنیم همه چیز بزودی روشنتر و بهتر میشود.” رنگ خاکستری، “رنگ شن های ساحل”، “احساس خونسردی، ثبات و مقاومت” را نشان می­دهد.

جزییات رنگهای امسال

PANTONE 17-5104 Ultimate Grey + PANTONE 13-0647 دو رنگ مستقل هستند که نحوه تجمیع عناصر مختلف برای حمایت از یکدیگر را برجسته تر می کنند. ترکیب این دو رنگ کاربردی و منسجم، اما در عین حال گرم و مثبت­گرا و نشانه قدرت است. این ترکیب داستانی از رنگ­هاست که احساسات عمیق و متفکرانه را با فضایی گرم و دوستانه در برمیگیرد. پیامی از خوشبختی که با قدرت پشتیبانی می شود. ترکیبی از PANTONE 17-5104 Ultimate Grey + PANTONE 13-0647 Illuminating به کام دل و آرزویی است که ما را امیدوارتر می کند. ما باید احساس کنیم که همه چیز درخشانتر می شود. چرا که حس امید برای روح انسان ضروریست.

درحالیکه مردم به دنبال راههایی برای نیرومند ساختن خود با انرژی، شفافیت و امید جهت غلبه بر عدم اطمینان مستمر هستند، طیف های رنگی نشاط آور و شاداب، تمایلات درونی فرد برای حصول نشاط را ارضا میکنند. PANTONE 13-0647 Illuminating رنگ زرد درخشان و شاد همراه با نشاط است. طیف رنگ زرد گرم و غنی از انرژی خورشید است.

 PANTONE 17-5104 Ultimate Grey نمادی از عناصر جامد و باثبات است. این عناصر جاودانه هستند و پایه و اساس محکمی را ایجاد میکنند. رنگ شنهای ساحلی و عناصر طبیعی که ظاهر رنگ و رورفته آنها توانایی مقاومت در برابر زمان را نشان می­دهد. رنگ خاکستری احساس خونسردی، استواری و مقاومت را تقویت می کند.

ترکیب PANTONE 17-5104 Ultimate Grey + PANTONE 13-0647 با تقویت جسارت روح، نیاز ذاتی فرد برای دیده، شناخته و شنیده شدن را تقویت میکند. ترکیبی از رنگ هایی که با بینش، نوآوری و بصیرت، و احترام به خرد، تجربه و هوش بازسازی می شوند. این دو رنگ به ما الهام بخشیده و ما را به سوی روشهای تفکر و مفاهیم جدید سوق می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *