استایل

بوت با کت و شلوار؟ اصلا عجیب نیست!

بوت با کت و شلوار

ست کردن بوت با کت و شلوار استایل شما را بسیار برازنده تر خواهد کرد. پس در فصول سرد در پوشیدن بوت تردید نکنید.

بسیاری از آقایان تصور می کنند که کت و شلوار و بوت به هم نمی آید، بنابراین هرگز به چنین استایلی فکر نمیکنند. بوت را می‌توان با کت و شلوار ست کرد تا جلوه‌ای بی نظیر داشت. همچنین با این استایل در محیط کار نیز ظاهر متفاوتی با یک کارمند معمولی دارید. در این مطلب راهکارهایی را ارائه می‌دهیم که این استایل را به پوششی جذاب تبدیل کنید.

بوت RM ویلیامز با کت و شلوار

استرالیایی‌ها عاشق بوت‌های RM هستند. این بوت‌ها که با شلوار کتان یا جین پوشیده می‌شوند، حتی به استایل روزمره‌ی افراد کلاس خاصی می‌دهند. بنابراین، پوشیدن این مدل بوت با کت و شلوار خیلی اغراق آمیز به نظر نخواهد آمد. یک جفت بوت بلوطی با کت و شلوار سرمه‌ای یا آبی و بوت مشکی با کت و شلوار زغالی یا خاکستری بسیار شیک خواهد شد.

وقتی صحبت از پوشیدن بوت‌ RM با کت و شلوار می‌شود، تن خور لباس اهمیت زیادی پیدا می‌کند. شلواری انتخاب کنید که قد آن از حد نرمال کمی کوتاه تر و پاچه‌ی آن باریک‌تر باشد. از آنجا که بوت‌ها بلند‌تر از کفش مردانه استاندارد هستند، شلوار کمی کوتاه باعث میشود پاچه شلوار چین نخورد. اگر قد شلوار بلند باشد، آویزان و شلخته به نظر می‌رسد. به همین ترتیب، از شلوار بسیار تنگ نیز باید اجتناب کرد. زیرا باعث ایجاد شکاف بین بوت و شلوار در قسمت بالایی بوت می‌شود.

بوت چلسی

بوت‌های چلسی با استایل‌ها و پارچه‌های مختلفی ست می‌شوند، بنابراین هنگام پوشیدن این بوت با کت و شلوار باید تیزبین و نکته سنج باشید. از بوت‌های با زیره روشن به هیچ عنوان استفاده نکنید و فقط به دنبال بوت‌ کاملا چرمی باشید. هنگام خرید بوت به جای رنگ‌های مات به دنبال رنگ‌های تیره‌تر و براق‌تر باشید. همیشه بوتی را انتخاب کنید که دارای نیم‌رخ شکیل باشد. با توجه به اینکه بوت‌های چلسی معمولاً کمی کش می‌آیند، با گذشت زمان از ظرافت و زیبایی آن‌ها کم نمیشود.

با بوت‌های چلسی باید از شلوارهای تنگ استفاده کنید. برش ساده کفش در زیر یک شلوار با پاچه‌ی تنگ با کمی فاصله (یا بدون هیچ فاصله‌ای) بسیار زیبا به نظر خواهد رسید.

بوت کابوی با کت و شلوار

اگر یک جفت بوت کابوی به پا دارید، بهتر است با اطمینان و غرور راه بروید تا با ظاهرتان جور درآید. وقتی این بوت با کت و شلوار ست میشود، معمولا شلوار روی بوت‌ می‌افتد. پس شلوار باید متناسب با این موضوع دوخته و طراحی شود؛ باریک و نه چسبان. وسوسه نشوید که شلوار خود را در بوت فرو کنید. شما یک جوان امروزی هستید، نه یک کابوی سوار بر اسب.

از آنجا که بوت‌های کابوی در نوع خود خاص هستند، نیازی نیست که خیلی با لباس شما تضاد داشته باشند. بنابراین به دنبال ست کردن رنگ‌ها باشید. ست کردن بوت‌های کابوی کاراملی جیر با کت و شلوار توسی و پیراهن سفید ساده یا آبی کمرنگ، یک استایل شیک و شگفت انگیز ایجاد می‌کند.

بوت‌ چوکا

پوشیدن یک جفت بوت چوکا یک روش عالی و راحت برای کاهش رسمیت کت و شلوار است. این بوت‌ها که اغلب به آنها «بوت‌های صحرایی» می‌گویند، غالبا جیر و دارای کفه‌ی لاستیکی یا چرم نازک هستند.

برای ست کردن بوت چوکا با کت و شلوار، یک جفت بوت‌ زیره چرمی با رویه‌ی جیر مشکی، قهوه‌ای تیره یا سرمه‌ای را انتخاب کنید. پوشیدن شلوار با پارچه فیلافیل با پاچه‌ی پاکتی را در نظر داشته باشید. بسته به موقعیت، به راحتی می‌توانید از تی شرت به جای پیراهن دکمه‌دار استفاده کنید. در این صورت میتوانید مطمئن باشید که کت و شلوار شما حس تازگی دارد و با این کفش مناسب است.

بوت کار با کت و شلوار

این بوت‌ برای فصل زمستان بسیار ایده آل است. یک زیرمجموعه از بوت‌های معمولی کار وجود دارد که انتظارات شما را برآورده می‌کند و با یک کت و شلوار مردانه دو یا سه تکه معرکه به نظر می‌رسد. با این حال، برای پوشیدن این نوع بوت، باید به دنبال تولید‌کنندگان متخصص در این زمینه باشید، که تیمبرلند از مهمترین آن‌هاست.

این استایل به هر ظاهری نمای جدی و خشن می‌دهد. در صورت پوشیدن این نوع بوت، کت و شلواری با پارچه فاستونی، فیلافیل یا سایر پارچه های تقریباً زبر و خشن را انتخاب کنید. در گذشته زمین‌داران و شکارچیان چنین کت و شلواری را می پوشیدند.

بوت نظامی

ست کردن بوت‌ نظامی با کت و شلوار اندامی نشان دهنده‌ی ثبات و سرکشی در کنارهم است و اگر به درستی رعایت شود یک استایل فوق‌العاده به وجود می‌آورد. برای این استایل، به دنبال کت و شلوار بسیار تنگ و الهام گرفته از مد انگلیسی با رنگ‌های متضاد جذاب باشید. با بوت‌های نظامی براق، رنگ‌های جالبی مانند سرخ تیره، مشکی یا قهوه‌ای را ست کنید.

برای این استایل، شلوار خود را داخل یک بوت بلند قرار دهید تا بندهای بوت به چشم بیاید و آستین‌هایتان را تا کنید. در اینصورت شکوه و زیبایی را در کنار هم خواهید داشت. فقط حواستان باشد شلوار را به دهانه بوت‌های خود نچسبانید. چرا که در این صورت ظاهرتان شبیه به ایندیانا جونز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *