استایل

کت و شلوار دراپ 8 و ترفندها

کت و شلوار دراپ 8 و ترفندها

حتی با اضافه وزن حاصل از استخوان بندی درشت، کم کاری تیروئید و یا رژیم غذایی نامناسب هم کت و شلوار بپوشید.

اگر همین الان هم در مسیر کاهش وزن هستید، باید یاد بگیرید با اندام حال حاضر خود چطور کت و شلوار دراپ 8 بپوشید که جذابتر به نظر برسید. قصد نداریم بگوییم باید حتما اضافه وزن خود رو کاهش دهید تا ظاهر خوبی داشته باشید.

در دنیای مد افرادی با استخوان بندی درشت نباید کت و شلوار دراپ 8 هر برندی را به تن کنند. یا اینکه از مجلات و بلاگهای برندهایی مانند هوگوباس که معمولا برای اشخاصی با اندام متوسط طراحی شده اند، الگوبرداری کنند. ظاهر خوب و البسه مناسب اعتماد به نفس ایجاد میکند. قصد داریم با نکات ریز اما کابردی به شما کمک کنیم، با اضافه وزن به ظاهر مطلوب برسید.

کت و شلوار دراپ 8 و ترفندهای بصری

نکته کلیدی و کاربردی جهت باریکتر به نظر رسیدن، بکارگیری حقه ها و ترفندهای بصری است. نخست، سطح ظاهری مرکز اضافه وزن یعنی شکم را کوچکتر کنید. به این معنی که همیشه پیراهن را در شلوار بگذارید و با کمربند شلوار را محکم کنید تا شکم از فاق جدا شود. حتی اگر شکم بیش از حد به سمت پایین آویزان باشد. از طریق پوشیدن پیراهن یقه هفت یا دکمه دار با کت و شلوار دراپ 8 یک خط عمودی ایجاد کنید. کانون دید و توجه اشخاص را به مرکز بدن و نه به سمت شکم جلب کنید.

از لباسهای رنگ تیره برای پوشاندن قسمتهای بزرگ بدن مانند شکم، باسن یا رانها استفاده کنید. در قسمتهایی از بدن که کوچکتر و باریکتر به نظر میرسند، از لباسهای رنگ روشن استفاده کنید. همه ما ویژگیهای نه چندان بدی در اندام خود داریم. بنابراین این ویژگیها را بپذیرید و بکوشید با انتخاب لباس مناسب و با آنها کنار بیایید.

رنگهای خنثی

اگر تمایل دارید ظاهر شما بزرگتر از حد به نظر نرسد، از رنگهای روشن همانند قرمز، بنفش، سبز، زرد و صورتی خودداری کنید. شلوارهای رنگی ظریف هستند، اما رنگ های خنثی مانند سرمه ای، قهوه ای شکلاتی، زیتونی، مشکی و خاکستری باعث میشوند شما بدرخشید. این رنگها که در طیف تیره هستند، فرم اندام شما را تکمیل میکنند. کت و شلوار دراپ 8، تیشرت و لباس­های بافت خود را از این طیف رنگ انتخاب کنید.

به طرحهای چهارخانه و راه ­راه پیراهنهای دکمه دار نگاه کنید. این طرحها عنصر حواس پرتی دارند و چشم را خسته میکنند. سعی کنید پیراهن چهارخانه را با کتهای رنگ تیره و راه­ راه را با کتهای با رنگ روشنتر ست کنید. در نتیجه میتوان تاکید کرد پارچه هایی با طرح و چاپ ساده مناسب شماست و نه لباسهایی با طرحهای گرافیکی شلوغ.

سفارشی دوزی کت و شلوار دراپ 8

هر مردی به یک خیاط نیاز دارد و با توجه به مد روز، آقایان با اضافه وزن هم از این قاعده مستثنی نیستند. از آنجایی که اندام شما بزرگتر از حد معمول است و نمیتوانید بطور عادی از هر فروشگاهی کت و شلوار دراپ 8 بخرید، از خدمات سفارشی دوزی استفاده کنید. جایی که میتوانید از رنگ دکمه گرفته تا عرض یقه کت رو خودتان انتخاب کنید. کت و شلوار سفارشی دراپ 8، احتمالا هزینه­ ای بیش از کت و شلوار آماده بوتیک و فروشگاه داشته باشد. اما خیالتان کاملا راحت است که این کت و شلوار اندازه شماست و در آن احساس راحتی میکنید.

انتخاب پارچه ای با کیفیت عالی و رنگ مناسب پوست، کت و شلوار دراپ 8 را به لباس موردعلاقه شما تبدیل میکند. برای قد شلوار، پاچه شلوار رو تا پاشنه پا یا کمی کوتاه تر انتخاب کنید. کت باید جوری برش خورده باشد که روی شانه بایستد و هنگام بستن دکمه، کت نباید کشیده شود. اگر کت خوب روی تن بنشیند، شکم بزرگ را محو میکند. از کت های بلیزر خودداری کنید و در عوض کت دو دکمه بپوشید که نقطه کانونی ایجاد میکند.

جنس پارچه کت و شلوار دراپ 8

پارچه های سبک و در عین حال محکم باید کمد لباس شما را تشکیل دهند. اگر لباس بیش از حد ضخیم باشد، شما را بزرگتر نشان میدهد. اگر لباستان خیلی نازک باشد، برجستگی های شما را بیشتر نشان خواهد داد. برای کت و شلوار دراپ 8 و کت تک سراغ پشم، ترمه و ابریشم بروید و از پلی استر دوری کنید. پارچه های سنگین و ارزان گرما را حفظ می کنند، اما باعث افزایش تعرق بدن میشوند.

پنبه برای پیراهن، تیشرت و شلوار کتان کلیدیست اما با اینحال مقدار کمی پلی­ استر نیز نیاز است. الیاف مصنوعی دوام و استحکام و همچنین شکل و چین و چروک کمتری را در لباس ایجاد میکنند. اغلب سراغ پارچه های نرم و الیاف طبیعی بروید و مطمئن شوید که به بدن شما نمیچسبد و شما را بیش از حد چاق نشان نمیدهد. در هوای گرم، یک پیراهن دکمه دار باز روی تی شرت یقه هفت و در هوای سرد، یک پالتوی بلند جذاب است.

نکته مهم در مورد شلوار با پارچه های سبک و نرم آن است که شما را خنک نگه می دارد، اما پس از نشست و برخاست چین و چروکهای متعددی در پارچه پدیدار میشود. همچنین این نوع پارچه فرم باسن را بیش از حد نمایان میکند.

پلیورها باید از جنس پشم یا ترمه باشند تا شما را باریک نشان دهند. زیرا پلیورهای نازک و بدون برجستگی برآمدگی جلوی شکم را کمی صاف نشان میدهند. برای ایجاد خط عمودی، البسه بافت یقه هفت را انتخاب کنید. بطور معمول بافت بخوبی اضافه وزن را نمایان میکند، اما ژاکتهای تنگ و کش­بافت کمی اندام را جمعتر میکنند. یقه اسکی، به علت محو کردن گردن، شما را حتی بزرگتر از اندازه واقعی نشان میدهد.

سادگی استایل

سادگی استایل برای شما بسیار حائز اهمیت است. به دنبال کت و شلوار دراپ 8 ساده و متناسب با بدنتان باشید. نکته اصلی کت و شلوار دراپ 8 و کت تک ساده این است که از شانه ها به سمت پایین “مربع” خوبی ایجاد می کند و به طور خودکار شکل می گیرد. سپس، بدن به طور طبیعی قاب گرفته شده و درون لباس قرار می گیرد. شلوارهای گشاد و لباس های ورزشی شما را شلخته نشان میدهند- مگر اینکه در حال تمرین ورزشی باشید.

شلوارهای نسبتا بلند انتخاب کنید و شلوار را روی شکم خود قرار دهید نه زیر شکم. چون این کار باعث میشود بالاتنه تان بلندتر به نظر برسد و در کل قدکوتاه و پهن نشان داده شوید. برای خرید یک کیف دستی، کیف پول ظریف یا کوله پشتی زیبا هزینه کنید. در اینصورت دیگر کیف پول زمخت و دسته کلید خود را در جیب شلوارتان نمیگذارید.

شلوارک نیز مطمئنا به شما نمی آید. بنابراین اگر هوا خیلی گرم شد، سعی کنید شلوارکی را انتخاب کنید که تا روی زانو باشد و از پوشیدن شلوارک با جیبهای بزرگ خودداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *