استایل

رنگ مناسب لباس مطابق با رنگ پوست

رنگ مناسب لباس برای هر رنگ پوست

رنگ پوست شما چه به روشنی برف باشد چه به تیرگی قهوه، می توانید رنگی را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید.

احتمالا با خودتان بگویید خرید لباس که مثل آپولو هوا کردن نیست، این همه پیچیده باشد! می توانم بروم بوتیک، لباسی را انتخاب کنم، بپوشم و اگر اندازه بود بخرم. البته تا حدی نیز حق با شماست و موضوع خیلی پیچیده نیست. اما اگر قصد صرفه جویی در زمان دارید یا خرید آنلاین انجام می دهید، می بایست به موضوع رنگ مناسب لباس مطابق با رنگ پوستتان توجه کنید.

به طور حتم با تغییر در انتخاب‌های همیشگی رنگ لباسمان و پوشیدن چند رنگ جدید، می‌توانیم استایل‌ زیباتری داشته باشیم. یافتن رنگ مناسب لباس برای رنگ پوستمان، همانند انتخاب مدل موی متناسب با فرم صورتمان است.

نخستین گام برای تعیین رنگ غالب کمد لباس، تشخیص رنگ پوست است. پوست شما چه رنگی است؟ روشن، سبزه/گندمی و یا تیره؟

رنگمناسب لباس برای پوست روشن

اگر از نور آفتاب گریزان هستید، رنگ موی قرمز، بلوند یا قهوه ای روشن دارید، احتمالا رنگ پوست روشن دارید. پیشنهاد می‌کنیم لباس‌های خود را از رنگ‌های تیره انتخاب کنید تا بتوانید با رنگ‌های روشن نیز ترکیب کنید. رنگ‌های تیره مانند خاکستری، سبز تیره، سرمه ای و قهوه‌ای که همگی برای شما مناسب هستند. زیرا کاملا با رنگ پوست شما در تضادند.

رنگمناسب لباس برای پوست گندمی یا سبزه

پوست سبزه/گندمی در طبقه رنگ چهره گرم قرار می گیرد و در مقایسه با پوست روشن، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها می‌تواند با آن هارمونی داشته باشد. با اینکه اغلب رنگ‌ها با پوست سبزه سازگاری دارند، اما بهترین گزینه رنگ‌های روشن‌تر و یا تیره‌تر از حد معمول است. اگر به رنگ‌های روشن علاقه دارید، رنگ بژ، بنفش روشن و سرخابی گزینه های جذابی هستند. همچنین در فصل بهار و پاییز شلوار جین یا کتان سفید با کت تک تیره ست مردانه شیکی است.

رنگمناسب لباس برای پوست تیره

مزیت داشتن پوست تیره، آزادی انتخاب در رنگ لباس است. چرا که قریب به اتفاق تمامی رنگها ولو تیره یا روشن با این رنگ پوست تناسب دارد. شما می توانید لباسهایی با رنگ سبز یشمی یا آبی کبالت انتخاب کنید. بهتر است در ست لباستان از یک یا دو ترکیب رنگ استفاده کنید. زیاده روی در تنوع رنگ ها جذابیت را به شکل چشمگیری کاهش خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *