استایل

کفش مردانه مناسب چه ویژگیهایی دارد؟

کفش مردانه: مکمل استایل آقایان شیک پوش

به منظور انتخاب صحیح کفش مردانه هنگام خرید حضوری یا اینترنتی به چند نکته حرفه ای دقت کنید.

عصرها کفش بخرید

راه رفتن در طول روز موجب ورم پا می‌شود و در واقع سایز پای شما در صبح و شب فرق دارد. اگر می‌خواهید کفشی داشته باشید که در طول روز شما را اذیت نکند و اندازه باشد، عصرها را برای خرید کفش مردانه انتخاب کنید.

در خرید اینترنتی راهنمای سایز را مشاهده کنید

به طور حتم شما از سایز پای خود آگاه هستید. اما در خریدهای اینترنتی با توجه به سایز کفش آن را انتخاب نکنید، بلکه جدول سایز را نیز ببینید. سایز کفش در برندهای مختلف تفاوت‌هایی دارد. ممکن است سایز 40 برندی که معمولا میپوشید با سایز 41 برندی که قصد دارید اینترنتی خرید کنید برابر باشد. به اندازه‌های دقیق کفش که به اینچ یا سانتی‌متر نوشته می‌شود نیز توجه کنید.

قد خود را مد نظر قرار دهید

در انتخاب رنگ کفش خود به قد خود اهمیت دهید. این جمله چه معنایی دارد؟ رنگ یکسان در شلوار و کفش خطای بینایی به وجود آورده و موجب بلندقامت‌تر دیده شدن فرد می‌شود. اگر قد بسیار بلندی دارید و دوست ندارید کشیده‌تر دیده شوید، رنگ کفشی مخالف رنگ شلوار خود انتخاب کنید. اگر قد کوتاهی دارید و میخواهید بلندتر دیده شوید، رنگ یکسانی برای کفش و شلوار خود در نظر بگیرید.

کفش مردانه مناسب در محل کار

آقایان زمان زیادی را در محل کار خود می‌گذرانند. گاهی کفش‌های آقایان اولین چیزیست که با نگاه به آن‌ها شخصیتشان مورد قضاوت قرار میگیرد. از این‌رو، بهترین کفش‌ خود را بپوشید تا مورد قضاوت نادرست اطرافیان قرار نگیرید. از طرفی پوشیدن کفش‌های راحتی اهمیت بسیاری دارد و باید بین انتخاب کفش مناسب و راحتی، تعادل برقرار کنید. در ادامه به کفش مناسب آقایان در محل کار اشاره خواهد شد.

کفش مردانه آکسفورد را امتحان کنید

اگر تازه‌کار هستید و اخیراً در مکانی مشغول به کار شده‌اید که محیط کاری آن چندان برایتان آشنا نیست، کفش آکسفورد مردانه شاخص‌ترین انتخاب به شمار می‌رود. این کفش‌ها به سبک کلاسیک طراحی‌شده‌اند و در کنار القای ظاهر شیک و جدی، در آنها احساس راحتی میکنید.

از بوت‌های مردانه استفاده کنید

یکی از کفش‌های راحتی و مناسب مردانه برای استفاده در محیط کار، بوت است. از این نوع کفش‌ها در فصول سرد سال می‌توانید استفاده کنید. بوت‌های رسمی بندی که از جنس چرم و جیر ساخته‌شده‌اند، پوششی رسمی را جلوه می‌دهند. خرید آنلاین بوت مردانه کار راحتی است. زیرا بوت‌ها با سایز کمی بزرگ‌تر حد معمول نیز در پا راحت بوده و مشکلی ایجاد نمی‌کنند. بوت رالف لارن قیمتی معقول و ظاهری زیبا دارد. اگر در پی کالای لوکس و گرانقیمت هستید، میتوانید بوت برلوتی را انتخاب کنید.

کفشهای اسپرت رنگارنگ و متنوع نپوشید

اگر می‌خواهید با کت‌ و شلوار در محیط کارتان حاضر شوید، استفاده از کفش‌های اسپرت و کتانی جایگاهتان را زیر سؤال خواهد برد. دقت داشته باشید که از کفش‌های پارچه‌ای نیز در محل کارتان استفاده نکنید. زیرا انتخاب مناسبی برای استایل رسمی شما نیستند. ولی اغلب اوقات، استایل غیررسمی در روزهای معمولی کاری می‌تواند با انواع کفش کانورس زیبا و صمیمی به نظر برسد. کفش کانورس نیز یکی از گزینه‌های مناسب در خرید اینترنتی کفش است. زیرا این کفش در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون وجود دارد و اگر شما نیز به یک رنگ جدید داشته باشید، خرید اینترنتی آن می‌تواند از اتلاف وقت جلوگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *