مقالات و نوشته ها

کت و شلوار مردانه ایتالیایی و 9 برند برتر

کت و شلوار مردانه ایتالیایی

هنر، موسیقی، فلسفه و اکنون مد و کت و شلوار مردانه! ایتالیا همواره نقش مهمی در خلق زیباییهای باشکوه زندگی داشته است.

از رنسانس، شهرهایی مثل فلورانس، میلان و رم مراکز نوآوری در صنایع دستی و مد بوده اند. ایتالیا در عصر مدرن، با پرورش طراحان مد و پوشاک و تولید محصولات لوکس خدمت بزرگی به این صنعت کرده است. در این میان، کت و شلوار مردانه یکی از بهترین خدمات ایتالیا به صنعت مد و پوشاک بوده است. از کارخانه های تولیدی-صنعتی گرفته تا کارگاه های دوخت سفارشی کت و شلوارهای گرانقیمت، در ایتالیا گزینه های فراوانی برای آقایان وجود دارد. بهترین مشخصه کت و شلوار مردانه ایتالیایی، دوخت بی نظیر و پارچه و خرجکار مثال زدنی است. در ادامه برخی از برندهای مطرح و برتر کت و شلوار مردانه در ایتالیا به شما معرفی خواهند شد.

کت و شلوار مردانه Giorgio Armani

جورجو آرمانی، نام مشهورترین، موفق ترین و محترمترین طراح ایتالیا و خالق برند آرمانی است. این طراح در دهه هفتاد میلادی در میلان با تولید کت و شلوار مردانه و بعدها ترویج کت و شلوار زنانه، صنعت مد را از آن خود کرد و به شهرت رسید. جورجوی 86 ساله پیش از تاسیس برند آرمانی با چهار برند کروتی، آلگری، باگوتا و هیلتون همکاری داشته است. این برند و پارچه زیبای محصولاتش، برای صنعت پوشاک ایتالیا و کسانی که لباس خاص میپوشند، مایه فخر است. طرحهای ساختارشکنانه، رنگهای تیره و دوخت ظریف، خط تولید صنعتی و سفارشی کت و شلوار مردانه آرمانی را شکل میدهند. درآمد این برند جذاب در سال 2019 بالغ بر چهار میلیارد یورو بوده است.

 

Boglioli

بوگلیولی طی سالیان متمادی با چراغ خاموش مسیر پیشرفت و ترقی در صنعت پوشاک لوکس را طی کرده است. این برند خانوادگی که در شهر گامبارا واقع شده است، به تولید محصولات با پارچه پشمی و ابریشمی شهرت دارد. این برند با طراحی منحصربفرد کت و شلوار مردانه با پارچه های مخمل تمایز خاصی در صنعت مد ایجاد کرد. بوگلیولی برند مورد علاقه بلاگرها و مجلات مد است. مشخصه ی بارز این برند، پارچه های رنگی غیرمتعارف و کتهای ساده ایست، که دلیل اصلی شهرت روزافزونش می باشد. با کت و شلوار مردانه رنگی بوگلیولی تغییری اساسی در پوشش رسمی خود ایجاد کنید.

 

Brioni

وقتی صحبت از کت و شلوار مردانه لوکس می شود، برند بریونی نیازی به معرفی ندارد. کت و شلوارهای براق بریونی از بهترینها در جهان هستند و پوشاک ارزشمندی برای آقایان خوش لباس می باشند. دوخت کلاسیک ایتالیایی، برش مدرن کت و شلوار و پارچه پشمی که با دقت تمام انتخاب می شود، از کت و شلوار مردانه بریونی برندی کاملا متمایز میسازد. پارچه های پشمی بریونی از پشم گوسفندانی تهیه می شود که در محیط های کاملا محافظت شده پرورش می یابند. نام این برند از نام جزیره زیبای بریونی در دریای آدریاتیک گرفته شده است. بریونی از یک کارگاه کوچک خیاطی به یک برند معروف در بین ستارگان هالیوود در دهه ۶۰ تبدیل شد. این برند لوکس، با عرضه تمامی اقلام پوشاک آقایان، با طراحی منحصربفرد، حسی از مردانگی و برتری را تداعی میکند.

 

کت و شلوار مردانه Canali

برند کت و شلوار مردانه لوکس کانالی که در سال ۱۹۳۴ توسط جیاکومو و جیووانی کانالی تاسیس شد. این برند موردعلاقه آقایانیست که به طراحیهای هوشمندانه و زیبنده علاقه مندند. در حال حاضر نسل سوم خاندان کانالی این کسب و کار خانوادگی را اداره می کنند. این برند که فقط کت و شلوار مردانه تولید می کند، با سبکی مرتب، بی نقص و مدرن به شهرت رسید. شرکت کانالی از نخستین شرکتهای ایتالیایی است که از دستگاههای برش مکانیزه در دهه ۷۰ استفاده کرد. این برند به سبب پارچه های باکیفیت، تن خور خوب و توجه به جزئیات، مورد علاقه آقایان تیزبین است. این شرکت هم اکنون اکسسوری مردانه، جواهرات و دیگر اقلام مد، مناسب سلیقه آقایان شیک پوش تولید می کند.

 

Corneliani

در دهه 1930 میلادی، آلفردو کورنلیانی شرکتی را با هدف تولید پالتو و بارانی در ایتالیا تاسیس کرد. بعدها پسران وی به نامهای کلودیو و کارل آلبرتو مدیریت این شرکت را بر عهده گرفتند. هم اکنون این شرکت که توسط نوه آلفردو اداره میشود، با استانداردهای روز دنیا پوشاک آقایان را با بهترین کیفیت تولید میکند. پالتو و کاپشن آیدی (ID) با تکه ای جداشدنی در قسمت سینه و قابلیت ست شدن بسیار بالا، یکی از شاخص ترین تولیدات کورنلیانی میباشد. این پوشاک به آقایان با سلایق مختلف امکان میدهد، راحتتر استایل موردعلاقه شان را خلق کنند.

 

Brunello Cucinelli

داستان برند برونلو کوچینلی بسیار جالب و شنیدنی است. برونلو در سنین جوانی فقدان تنوع رنگ در البسه تولیدشده از پارچه کشمیر را با تولید پارچه های کشمیر رنگی پر کرد. به همین علت بعدها وی را “سلطان پارچه کشمیر” نامیدند. بتدریج این شرکت با تولید کت و شلوار مردانه ایتالیایی و اکسسوریهای با کیفیت، وارد صنعت پوشاک شد. کت و شلوار کوچینلی با استفاده از پارچه های باکیفیت این کارخانه در مدلهای اسپرت و کلاسیک تولید میشود.

 

کت و شلوار مردانه Etro

تعداد برندهایی که همانند اترو توانایی ترکیب طرحها و رنگهای متنوع را دارند، کمتر از انگشتان یک دست است. این برند در ابتدا با هدف تولید منسوجات در سال 1968 توسط گرولامو اترو راه اندازی شد. بارزترین مشخصه این برند لوکس ترکیب هنرمندانه و باظرافت طرحها و رنگها میباشد. کت و شلوار مردانه اترو با استفاده از باکیفیت ترین پارچه ابریشم و کشمیر با طرح و رنگی متنوع و متمایز تولید میشود.

 

Loro Piana

تولیدکننده معروف پارچه، لورو پیانا واقع در کوارونا، سابقه ای طولانی در صنعت تولید پارچه پشمی دارد. این برند که در اوایل قرن نوزده میلادی توسط خانواده لورو پیانا در شمال ایتالیا تاسیس شد، یکی از بهترین تولیدکنندگان پارچه های پشمی، از جمله پارچه پشمی مرینو و کشمیر، می باشد. طی یک قرن فعالیت، لورو پیانا در تولید صنعتی و سفارشی کت و شلوار مردانه نامی برای خود دست وپا کرده است. این برند به دلیل استفاده از مرغوبترین مواد خام از سراسر جهان کاملا شناخته شده است. بطور مثال در این شرکت پارچه کشمیر از بزغاله های پرورش یافته در چین و مغولستان، شترچه (ویکونیا) رشته کوه آند در آمریکای جنوبی و پارچه مرینو از پشم های خریداری شده از استرالیا و نیوزیلند و الیاف نیلوفر آبی میانمار تولید می شود.

 

Ermenegildo Zegna

این کسب و کار خانوادگی به عنوان برند شاخص پوشاک آقایان در سال ۱۹۱۰ توسط ارمنجیلدو زنیا در ۱۸ سالگی اش تاسیس شد و در حال حاضر زنیا با پوشاک آماده و اکسسوریهای چرم لوکس شناخته میشود. زنیای جوان با هدف تولید زیباترین پارچه ها در دنیا، کارخانه نساجی پدرش را خرید. وی تصمیم داشت برندی را خلق کند که با مد روز، مواد اولیه باکیفیت و دوخت بینظیر مطابقت داشته باشد. توجه زنیا به ریزترین نکات، از نظارت بر چراگاه گوسفندان گرفته تا جزئیات جادکمه ها، موجبات رضایتمندی آقایان شیک پوش سراسر دنیا را فراهم آورده است‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *