استایل

کت و شلوار طرح دار را چطور ست کنیم؟

کت و شلوار طرح دار: انواع و نحوه پوشیدن

کت و شلوار طرح دار با زیبایی و تمایز، چنانچه درست ست شود میتواند براحتی سایرین را افسون کند.

اگر به کت و شلوار ساده عادت دارید، کت و شلوار طرح دار خارج از منطقه امن ذهنیتان خواهد بود. با این حال، اگر قصد ایجاد تغییر در ظاهر خود را دارید، این نوع کت و شلوار انتخابی هوشمندانه است. چرا هوشمندانه؟ از آنجا که طرحهای چهارخانه در هر لباسی اعم از پیراهن، کت تک، شلوار و جلیقه به کار میروند، تغییر عجیبی به نظر نمیرسند. طرح‌های بزرگتر نگاه‌های کمتری را به سوی شما جلب می‌کنند. چون این طرح‌ها به اندازه کافی بزرگ هستند و به چشم می‌آیند و نیاز به دقت‌کردن ندارند. اما طرح‌های ریز از دور خیلی واضح به نظر نمی‌رسند و فرد هرچه به آن نزدیکتر می‌شود، بیشتر به طرح‌ها جذب می‌شود.

کت و شلوار طرح دار چهارخانه در پنج مدل تارتان (Tartan)، بلک واچ (Black Watch)، گینگام (Gingham)، ویندوپین (Windowpane) و شاهزاده ولز (Prince of Wales) تولید می شود. اما سوال این است که چنین کتی را چطور بپوشیم؟ شاید پاسخ این سوال کمی دشوار باشد، اما درصورت تسلط به نحوه ست کردن آن در محیط کار و میهمانی، شاید سالها کت و شلوار طرح دار بپوشید.

کت و شلوار طرح دار چهارخانه

پوشیدن کت و شلوار و جلیقه چهارخانه با یکدیگر استایل بسیار متمایزیست. معمولا در محل کار، همه از یک فرم لباس خاص تبعیت می‌کنند. مثلا پیراهن مردانه چهارخانه و شلوار پارچه‌ای ساده. در شرایطی که همکاران شما استایل ساده و معمولی دارند، پوشیدن یک کت طرح‌دار محو با پیراهن جذاب، می‌تواند توجه همه را به شما جلب کند و آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. فقط در نظر داشته باشید کتی که انتخاب می‌کنید، بیش از حد مجلسی و طرح آن بزرگ نباشد. برای محیط کار کت و شلوار طوسی شاهزاده ولز با پارچه پشمی، یا کت و شلوار گینگام سرمه ای هر دو با یک جفت کفش قهوه ای روشن استایل فوق العاده جذابیست.

کت و شلوار رسمی ویندوپین یا تارتان چندان مناسب محل کار نیستند. اما برای فصل تابستان این دو به همراه یک پیراهن سفید کاملا شیک به نظر میرسند. کت و شلوار ویندوپین طوسی یا آبی براحتی با طرحهای راه راه و خال خالی ست می شوند. این کت و شلوار با پیراهن سفید ساده یا راه راه آبی و کراوات سرمه ای با خالهای سفید بسیار جذاب است.

کت و شلوار چهارخانه سفید با پیراهن ساده، کراوات طرحدار و پوشت استایل بی همتایی است.

کت تک یا بلیزر طرح دار

کت تک یا بلیزر طرح دار، رایج ترین و ساده ترین انتخاب برای آقایانیست که بدنبال اندکی تغییر هستند. کت سرمه ای که چهارخانه ریز دارد با شلوار مشکی و پیراهن سفید یکی از زیباترین استایلهای ممکن است. کت چهارخانه آبی با پیراهن تیره و شلوار سفید نشان میدهد که شما به مدل لباس اهمیت ویژه ای میدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *